söndag 13 december 2009

Kära tomten


Önskelista till tomten:


-Locktång, en bredare modell som är ungefär 25 mm. Den här verkar bra. Lite dyr kanske, ska leta vidare och se om jag kan hitta någon annan.

-Trosor, det behövs alltid.

-Ögonskuggspenslar i äkta hår, två stycken. Gärna en som är lite bredare för att lägga basskugga med och en som är lite fluffigare så att man kan sudda skuggorna med. Fast det verkar inte finnas något ställe där de säljer bra sminkborstar på Gotland, typiskt.

-Hårfärg, behöver fräscha upp mitt hår i samma nyans som jag valde sist. Finns att köpa hos frisören Soft i Visby.

-Inpackning med färgpigment för röda hår, för att kunna bevara min nyans längre. Den här eller den här skulle nog passa bra. Jag råkar veta att även dessa inpackningar finns att köpa hos Soft.

-HOTmakeup shadow box. Fast jag är inte helt säker på den önskningen.

-En röd-svart-rutig herrskjorta i något flanelliknande material. Typ som skjortan i det här inlägget(scrolla ner).



Sen finns det ju även de där sakerna som man kan önska sig men som man för allt i världen inte kommer att få.

-Ett Canon EOS 5D Mark II kamerahus

-Ett okbjektiv av modellen Sigma EX 24-70/2,8 DG HSM

-En Apple MacBook Pro C2D 2.26 2GB/160 9400M 13.3#



Drömma kan man ju alltid.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar