torsdag 10 december 2009

Inte så bra

Bild tagen av Jonathan Bergqvist. 

Jag var visst inte så frisk och kry efter den där grissprutan trots allt. Dagen började dåligt. Jag kände mig hängig när jag vaknade, men bestämde mig ändå för att slänga i mig en värktablett och åka iväg till jobbet. Allt gick fint så långt, fram till att jag hade morgonmötet på jobbet då jag plötsligt drabbades av yrsel och kallsvettningar. Men efter att ha fått i mig lite vatten så fortsatte jag med arbetet, även fast det kändes tungt. Efter ett tag satte tabletten igång att värka och då kände jag mig piggare. Dagen sniglade sig fram, men jag klarade det trots allt. Egentligen hade jag bara velat dra täcket över huvudet.
Nu ska jag återgå till matlagandet innan jag kan koppla av helt och hållet. Jag är hungrig som en varg, eller kanske snarare en gris? Nöff nöff.

1 kommentar:

  1. Jag har fortfarande ont i min arm, vaccinerade mig i tisdags. Kände mig hängig igår men inte så farligt ändå :)

    SvaraRadera