tisdag 1 december 2009

Lite av varje


En testbild med nya filtret.

Det blev inte någon ledighet den här veckan inte. Fick hoppa in och alla dagar, men det tackar vi för när lönen kommer. Jag ser dock fram emot helgen som kommer att bestå av julbord och en Mia som återvänder till Gotland. Då slipper man vara orolig för att hon ska råka ut för något hemskt, som några av hennes kollegor gjorde nyligen, nere i Afghanistan. Dessutom ska jag ta med henne och se new moon nästa vecka, längtar.
Just det, idag är det ju första december. Jag missade första avsnittet av julkalendern idag. Någon som sett det och har någon åsikt? Jag får ta och spana in den på nätet ikväll. Älskade förra årets kalender med Anders och Måns. Jag tvivlar på att årets kalender håller samma klass.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar