söndag 27 december 2009

Semester

Jag börjar nästan få lite resfeber, om lite mer än en vecka så bär det av mot varmare breddgrader. Jag sitter och funderar vad jag ska packa med mig och får lite beslutsångest. Vilka kläder ska jag ha med mig, vad kommer jag att vilja använda osv. Packningen är det jobbigaste med resandet.
Nästa tisdag sätter vi oss på flyget mot Vietnam, efter att ha rest i ett halvt dygn kommer vi att vara framme i Saigon. Därefter väntar transfer med buss i cirka fem timmar innan vi är framme i Phan Thiet där vi ska vistas den första tiden. Vi har inte riktigt bestämt oss för vart vi ska ta vägen efter det, men jag är sugen på att besöka Phu Qouc som ska vara en vacker paradis-ö, eller möjligtvis Con Dao-öarna som ska ha fantastiska dykvatten.


Hur underbart ser inte det här ut?

1 kommentar:

  1. Jag har också resfeber :s dyka dyka dyka ska du göra

    SvaraRadera