fredag 11 december 2009

Idååål


















Ikväll avgörs det, Calle mot Erik, i finalen av idol. Båda är väldigt värdiga vinnare, men jag kommer att lägga min röst på Calle eftersom han har varit en favorit sedan början. Jag trodde dock aldrig att han skulle gå hela vägen till finalen med tanke på hur blyg han var till en början. Men han har växt något oerhört och vågar nu ta för sig. Erik har däremot varit en självklar finalist sedan starten, han tog hela Sverige med storm. Vem som står som slutgiltig segrare, det återstår att se. Vem tror ni vinner?

3 kommentarer:

  1. De är så sjukt jämt...FÖr mig spelar de ingen roll vem som vinner..värdiga båda 2 :)

    //Tess

    SvaraRadera
  2. ps. vet dock inte om vinnar låten passar Calle precis :S ds.

    SvaraRadera
  3. Nej jag vet inte det heller. Men jag tycker ändå att han gjorde den bra!

    SvaraRadera