tisdag 13 oktober 2009

Rödtott

Jag har lust att förnya mig på något sätt. Först och främst behöver jag ge mitt hår en ordentlig uppfräschning, genom både klippning och färgning. Eftersom jag har min egen personliga frisör så kommer jag billigt undan och hon vet precis hur jag vill ha det. Det är min mamma jag pratar om, som har arbetat som frisör när jag var yngre. Hon har precis beställt hem en ny sax så den får hon gärna testa på mina slitna toppar.
Jag vill även färga mitt hår, det var ett tag sen sist. Jag har funderat på att testa någon ny färg. I somras var jag sugen på att bli blond igen, men ångrade mig. Nu har jag blivit sugen på att färga håret i någon kopparnyans. Idag slog jag slag i saken och gick förbi en frisörsalong, tjejen som hjälpte mig trodde att jag skulle passa bra i nyansen som jag valde ut. Det kommer nog bli superläckert!




























Jag valde nyansen Mahogny koppar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar