onsdag 14 oktober 2009

Ny förälskelse



















När årstiderna skiftar så blir min hud och mina läppar torra som russin. Nu när jag var uppe i Falun så kände jag hur mina läppar började bli fnasiga och spruckna, självklart så hade jag inte med mig någon lypsyl eller liknande. Faktum är att jag ogillar de där vanliga lypsylen. De hjälper kanske för stunden, men rätt så snart behöver man smörja på mer och mer. Det tar aldrig stopp, man blir beroende.
Efter att ha läst mycket gott om produkten Smith's Rosebud Salve så kände jag mig manad att testa. Jag har bara en sak att säga, den är fantastisk! På en dag hade mina läppar blivit mjuka och återfuktade igen. Nu har jag mer kyssvänliga läppar än någonsin. Synd bara att jag inte har någon att pussa på.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar