onsdag 14 oktober 2009

Önskelista

Jag fyller ju år nästa vecka och jag har funderat lite över vad jag önskar mig. Det är svårt det där.
Men jag har kommit på några nödvändiga saker som kan vara värt att skriva upp.
Jag har länge letat efter ett par lite finare höstskor, jag kunde inte riktigt hålla mig så jag köpte dem idag för födelsedagspengar som jag fått från mormor och morfar. Tack så mycket!

Dom är riktigt snygga och passar både till fest och vardag. Jag trippar runt i dom här hemma i skrivande stund.


Jag har även köpt en liten present till mig själv i förskott. Länge har jag letat efter en ny handväska, och idag hittade jag den perfekta, inne på lindex av alla ställen.
Den är dock mycket snyggare i verkligheten. Väskan är ballongformad så man kan verkligen få ner en himlans massa saker där. En väldigt snygg detalj är att dragkedjan går snett över väskans ovansida, kanoners!

En mysig stickad tröja är något jag vill vira in mig i under hösten och vinterns kyla.

Som exempelvis dem här från Gina Tricot respektive Monki.

En fin skir blus/kofta vore inte heller helt fel vid mer uppklädda tillfällen.

Den här toppen från nelly.com är riktigt snygg.

Jag orkar inte hålla på med balsammetoden längre, jag är ledsen, men jag har inte hittat rätt balsam trots att jag har testat några olika. Det blir ändå bara fett hur jag än gör. Så därför önskar jag mig schampoo och balsam i märket Tresemmé som nyligen har släppts i Sverige. Det ska tydligen vara väldigt bra, frisörshampoon till budgetpris.

Jag vill ha dem som är anpassade för färgat hår.

Det finns säker tusen saker till jag vill ha, främst i klädväg. Men listan blir nog för lång för att publicera här.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar