tisdag 28 juli 2009

Tandläkaren

Tidigt imorse var jag hos tandläkaren för att göra en undersökning. Jag hade inga hål som behövde lagas men det visade sig att jag hade en s.k. fraktur i en tand, vilket innebär att en bit av tanden har lossnat. Det kanske förklarar varför det ilar i den titt som tätt. Så nu har jag fått en ny tid så att de kan laga frakturen, hela kalaset kommer gå på runt 700 kronor. Suck!

Senare under dagen gick jag, Ida och Arthur en sväng på stan eftersom vädret var dåligt. Vi strosade runt och testade bl.a. roliga glasögon på marknaden vid stora torget. Ida blev även ilurad att köpa en "slipgrej" som man skulle ta bort håren på benen med. När hon senare testade den blev hon besviken över att det var så kämpigt och tog så lång tid. Nu har hon även fått märkliga utslag på benen. Knasigt!


Ida och Arthur på marknaden.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar