fredag 3 juli 2009

Helg i skärgården innan hemfärd till Gotland



Så börjar ännu en vecka lida mot sitt slut. Jag börjar bli klar med det arbete som jag har hållit på med den senaste veckan.
Jag har äntligen lyckats skriva under och skicka iväg min ansökan om f-skattsedel, det har ju varit strul med det hela veckan. Men nu så är jag på banan och hoppas att det kommer gå snabbt! Känns skönt att få alla måsten klart idag så att man kan njuta av helgen fullt ut.

Imorgon är jag medbjuden till Karins landställe ute i skärgården. Det ska bli väldigt mysigt att grilla, dricka vin och umgås med trevligt folk. Jag hoppas att det blir fint väder så att man kan passa på att bada, det är bland det bästa jag vet.

I början på nästa vecka beger jag mig mot Gotland igen, den här gången kommer jag hem för att stanna i ett par veckor(som det ser ut nu åtminstone). Då ska jag passa på att träffa min älskade vän Mia som är på besök efter att ha varit borta i Afghanistan på militärtjänst i några månader. Bästa Sanne ska också att komma förbi ön, så då blir nästan hela tjejgänget samlat! Självklart ska jag även umgås en massa med min underbara Ida. Mamma börjar sin semester nästa vecka så vi kommer att synas på stranden en hel del om vädret håller i sig, hoppas!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar