måndag 27 juli 2009

Nostalgitripp

Under eftermiddagen fick jag följa med John när han filmade en intervju, samt lite klippbilder, till ett vindkraftsföretag. Jag känner verkligen suget efter att få filma, det riktigt kliar i fingrarna.

Nu under kvällen har jag och Ida haft en liten nostalgitripp som började med att vi cyklade till lännakiosken och köpte olika roliga godisar för 1 krona styck. Det gjorde vi alltid när vi var mindre, alla kvarterets ungar cyklade dit när man hade fått veckopeng och spenderade den på diverse godsaker. Därefter satte vi oss på en filt och hade lite picknick. Mycket mysigt. Vi hittade två nyckelpigor som Ida tyckte var roliga att leka med.


Ida utanför lännakiosken med allt godis.


Jag åt tefat med pulver i, dom smakade inte så bra som jag mindes.


Ida med pop rocks i munnen, det kittlar så härligt.


Nyckelpigan fick prata med Stanley i telefon.


Ida ville pussa på nyckelpigan, men den ville hellre krypa in i hennes näsa.


Precis innan nyckelpigan flög iväg. Flyg fula nyckelpiga flyg..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar