måndag 15 juni 2009

Födelsedagsbarn

Idag fyller min lillebror 18 år, tänk vad tiden har gått fort. Jag tycker att det var alldeles nyligen som han sprang runt och retade mig till vansinne. Min bror är iskall, han har bokat både uppskrivning och uppkörning till födelsedagen. Jag fick nyss höra att uppskrivningen hade gått bra och att han nu väntade på uppkörningen. Jag håller tummarna för att allt går bra så att han kan hämta mig vid båten i veckan!

Dagens andra födelsedagsbarn är min lilla kusin Ida. Hon föddes för tre år sedan när jag var på hultsfredsfestivalen om jag inte missminner mig. Tiden går fort när man har roligt!






Uppdatering: Fick nyligen reda på att min bror även klarade uppkörningen, dubbla gratulationer!


1 kommentar:

  1. dagens tredje födelsedagsbarn är min pappa Benneth som blir 49 år för 49 år sedan var jag på på Roskilde om jag inte minns fel

    SvaraRadera