tisdag 25 maj 2010

Make up

Nu för tiden känns det alltid som att jag har mycket att göra, jag hinner inte ens med hälften. Det gäller väl att prioritera, och jag tenderar att välja att slå mig ner med datorn i knät för ta det lite lugnt efter jobbet om inget annat kul inträffar.
Idag var jag inbjuden på ett litet event på make up store i samarbete med 3tjejer.se. Där visades de hetaste vårtrenderna och även den nya doftserien. Jag blev alldeles förälskad i en av dofterna, men det får vänta till senare. Jag kom dock hem med en ljus ögonskugga och en riktigt bra skuggpensel. Jag fick även en väldigt häftig sminkning som gick i grönt och turkost, något som jag aldrig skulle komma på tanken att sminka mig i annars. Men det blev faktiskt riktigt snyggt.

Så här blev resultatet av sminkningen. Lite ovant men väldigt häftigt.

En tydligare bild som visar sminkningen på ögonlocken.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar