fredag 14 maj 2010

Långhelgen

Det är otroligt skönt att vara ledig och bara få ta det lugnt i några dagar. I onsdags efter jobbet så mötte jag upp några vänner för att dricka öl. Jag fann dem ute på balkongen på södra teatern under några lager med filtar. Det gick inte så bra att trotsa vädret så vi kilade snabbt in igen. Kvällen avslutades med öl och chips hemma i mitt nya boende.
Under gårdagen gjorde jag inte många knop, jag sov länge och låg kvar i sängen till jag tyckte att det var dags att göra något vettigt. Tess kom hit och vi planerade Linköpingsresan som går av stapeln imorgon. På kvällen hade jag och Charlie myskväll, vi lagade pizza och kollade på Nowhere Boy.
Idag har jag blandat shopping med vernissage i den underbara sommarvärmen. Hur kvällen kommer att utspelas vet jag inte än. Mest troligt är att jag stannar hemma och packar inför imorgon. Då ska jag, Tess och Joanna åka till Erika som har femtioårsfest tillsammans med sin kompis i Linköping. Det ska blir mer än roligt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar