söndag 4 april 2010

Påskhelg

Ungefär så här såg jag ut igårkväll.

Jag har haft en helt galet rolig helg. Fredagen har jag redan berättat om. Gårdagen var helt lysande den med, förfesten var en skrattfest utan hejd. Så mycket kärlek och tokerier var längesen jag upplevde. Jag vet inte ens vart jag ska börja att berätta, det går inte. Jag är tom på ord. Skedande, kramande, skrålande och dansande i en liten friggebod säger både ganska mycket och även väldigt lite om kvällen. Ossian fick heta Oskar, Josefine blev både Jesus och Josef samtidigt som mitt namn fick bli randig struuumpaaaa(ni vet så som Sean Banan säger rumpa?). På munken var det knökfullt och man möttes av många välbekanta ansikten.

Idag var jag tvungen att tvinga mig upp tidigt för att ta mig till jobbet trots att jag kom hem alldeles för sent. Det var dock en liten tröst att Josefine var i samma situation som jag.
Efter jobbet har jag blivit bortskämd med både påskmat, grillat kött och efterätt. Nu ska jag hoppa i säng och ladda upp inför ännu en arbetsdag. Godnatt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar