tisdag 27 april 2010

Det är tröttsamt att arbeta ibland. Jag är helt utmattad när jag kommer hem efter en arbetsdag. De senaste dagarna har jag hur som helst fått ett eget litet projekt att arbeta med. Idag fick jag äntligen åka ut till butik för att göra de förbättringar och förändringar som jag hade skissat på. Det är ju lätt att planera saker på papper, men betydligt mycket svårare att fullfölja det i verkligheten. Men efter några kompromisser hit och dit så tycker jag att det blev ganska bra ändå. Nu återstår bara att se vad mina kollegor säger om arbetet imorgon. Det känns lite som ett eldprov för att se om jag har vad som krävs eller inte.
En annan rolig sak som händer imorgon är att jag ska på konsert, det var alldeles för längesen sist. Jag ska se Timo Räisänen som spelar på Debaser. Han är ett energiknippe som brukar leverera bra konserter. Nu måste jag bara lyssna in mig på hans nya låtar, har inte hunnit att göra det än. Det blir kvällens uppdrag!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar