torsdag 8 april 2010

Hem och tillbaka igen

Nu är jag hemkommen från min tripp till fastlandet. Jag stannar dock inte så länge eftersom jag har blivit erbjuden en provanställning på en månad, med start nästa vecka. Jag känner mig lite smått stressad och nervös inför detta. Jag hoppas att jag kommer att trivas trots att det inte är mitt drömyrke.

Under vistelsen i Stockholm har jag hunnit att uträtta både det ena och det andra. Utöver att ha varit på arbetsintervju har jag även hunnit med att lämna in min kamera på lagning, fika med goda vänner och även lite shopping.

Julian och jag passade på att fika för att fördriva tiden innan jag skulle åka hem igen.

Jag inhandlade den här eye-linern från MAC som är helt fantastiskt bra. Den bästa jag har testa so far!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar