fredag 27 november 2009

Helg


Ett glädjeskutt för att helgen äntligen är här.

Som ni märker blir det inte särskilt inspirerarande inlägg just nu, men mycket beror på utmattning efter arbete. Det ska definitivt bli bättring på det under ledigheten.

I dag har jag i vilket fall avslutat min tionde arbetsdag, nu väntar en välbehövlig vila. Som det ser ut just nu jobbar först om en vecka, men det kan ju ändra sig. Jag hade tänkt att ta tag i lite saker som inte hunnits med under tiden jag har arbetat. Nästa helg är det även julbord med jobbet, det ska bli trevligt. Inte just för att jag är så förtjust i julbord kanske, utan för att det ska bli kul att umgås med arbetskamraterna utanför jobbet.
I morgon blir det lite hemligt julklappsfixande, I'm excited. Hoppas bara att det inte regnar.
I skrivande stund väntar jag med spänning på att få höra resultatet i idol. Jag vill verkligen inte att någon ska åka ut för alla är så himla duktiga. Gah!
Det blev ett spretigt inlägg, nåja det får duga ändå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar