söndag 22 november 2009

En kärlekshistoria


Jag har precis läst ut boken New moon. Lite sorgligt, för nu måste jag vänta till det är min tur att låna nästa bok på biblioteket. Vad ska jag nu göra? Det är så skönt att kunna fly verkligheten för en stund och sugas in i en bok, speciellt en sån som denna. Det är en så fin kärlekshistoria, jag får nästan gåshud bara av tanken. Jag måste erkänna att jag är lite avundsjuk på huvudpersonen Bella som har hittat sin sanna kärlek, trots att det gör att hon får lida en hel del. Tänk om man kunde få ha en relation likt Bellas och Edwards som är så fylld av ovillkorlig kärlek. Finns det på riktigt? Det vill jag ha i julklapp. Snälla tomten, ge mig någon som ger mig fjärilar i magen och som man kan längta så mycket efter så att man nästan går sönder.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar