tisdag 22 september 2009

Önskningar

Vet ni, idag är det en månad till jag fyller år. Det kanske är dags att börja tänka på vad man ska önska sig. Det tråkiga är att ju äldre man blir, desto dyrare saker önskar man sig. Allt de andra köper man hellre själv. Så vad kan man önska sig egentligen? Kanske ett jobb, en lägenhet, en pojkvän? Jag får nog finslipa lite på min lista och återkomma senare.

Ett annat problem som jag har funderat lite över är vart jag ska fira min födelsedag. Jag har inte firat den hemma på Gotland sen jag fyllde 18 år, och varför bryta en trend? Helst av allt skulle jag vilja samla ihop alla mina vänner, speciellt dem från Falun, på ett och samma ställe.
Det kanske jag kan önska mig som födelsedagspresent, en födelsedagsfest där alla vänner från Falun är samlade? Så boka in den 22a oktober(eller möjligtvis den 23e alternativt den 24e, eftersom det är helg då) i era almanackor nu!

På min födelsedagsfest för två år sen..

 ..fick jag overallbyxor med minnen från vår senaste kryssning.


..hittade Niklas och Kristan en sadel i mitt kök.

 
..kom någon på den smarta idén att göra beef jerky-shots.
 
 

..såg folk hårda ut med knutna nävar.


Förresten, glöm inte att gå in och kika på andra delen från make up stores visning. Klicka här så kommer ni direkt till klippet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar