tisdag 29 september 2009

Lättnad

Åh så skönt, det verkar som att den huvudvärk som har förföljt mig den senaste veckan äntligen har börjat släppa! Man ska dock inte ta ut någonting i förskott, men jag hoppas på det bästa. När man går runt med en ständig huvudvärk är det svårt att koncentrera sig på något annat, och det är verkligen inte vad jag behöver just nu.
Imorgon ska jag försöka ta tag i min förmodade allergi också. Jag har gått runt med rinnsnuva, kliande ögon och ständiga nysattacker en längre tid nu och hoppas att det kan lindras med hjälp av allergitabletter. Bara jag inte är allergisk mot pälsdjur, det vore tråkigt eftersom vi har en katt(som förövrigt verkar vara allergisk mot sig själv).
Nu ska jag och katten försöka få i oss någon mat innan idol börjar. Tjipp!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar