tisdag 30 mars 2010

En tandlös gumma, nästan

Nu har jag varit lite inaktiv igen. Men jag saknar inspirationen när jag inte har några bilder att visa er.
Helgen var hur som helst till belåtenhet. I lördags blev det partaj. Jag och Mia började med en fördrink hemma hos mig innan vi gick vidare för att möta upp Josefine på en förfest hos en vän till henne. Väl där så blev vi direkt inkastade i diverse lekar, den ena mer komplicerad än den andra. Jag bidrog även med en lek som snabbt blev en hit. Runt midnatt tog vi oss ett stenkast bort för att gå och dansa. Det blev inte så lite dans heller, jag tror att jag spenderade mer eller mindre hela kvällen på dansgolvet. Jag hade fruktansvärt roligt måste jag säga, även om träningsvärken och stelheten i kroppen gjorde sig påmind dagen efter. Efter krogen hamnade jag på en efterfest, där lyckades jag hamna i bråk av någon oförklarlig anledning, och jag som bara försökte vara snäll. Men så kan det vara ibland. När jag kom hem upptäckte jag till min fasa att en av mina tänder hade gått av. Jag vet inte alls hur jag har lyckats med det, men heter man Annie Hansson så kan man lyckas med det mesta.

Den här veckan har Mia övergett mig för fjällen, trist tycker jag. Så nu får jag försöka roa mig själv bäst jag kan. Till att börja med ska jag reda ut om jag kan få min tand lagad genom försäkringen, och likaså min kamera. Jag hoppas det, annars kommer jag att bli väldigt fattig.

Nej, det är inte de två främsta framtänderna som är trasiga, de är bara lite ojämna. Det syns kanske inte så bra, men det är en stor flisa borta från tanden bredvid mina två framtänder.

3 kommentarer:

  1. jag kommer snart hem igen :)

    SvaraRadera
  2. Gick tanden sönder i bråket?? Annie!

    SvaraRadera
  3. Det var inget fysiskt bråk, så jag tror inte det. Fast å andra sidan kanske tanden blev så upprörd så att den gick p.g.a. ren ilska.

    SvaraRadera