fredag 19 mars 2010

Fritid

Jag har varit en riktigt dålig bloggare den senaste tiden. Men jag har haft fullt upp med både arbete och fritid.
Direkt efter jobbet i onsdags så drog jag och Mia ner till den engelska puben för att fira St Patrick's Day. Där var det fullt drag med liveband och hela köret. Jag fick grön öl som önskat, och innan kvällen var över hade jag även lyckats haffa en mössa.
Gårdagen spenderades med fika och trevligt umgänge.
Idag har Anton varit på besök ändå från Eskilstuna. Han skulle på arbetsintervju, så det blev en snabb visit. Men fortfarande väldigt trevligt. Vi håller tummarna för att han får det sökta jobbet.
Ikväll ska jag och Mia återgå till våra gamla fredagsrutiner, det var ett tag sen sist. Film och kladdkaka is the shit!

Medan Anton var på intervju så passade Mia och jag på att fotografera lite, vi hittade en ful ankunge och en fin svan.

En glad fågelskådare.

Lisbeth Salander?


Anton var glad efter arbetsintervjun, men jag var en dålig fotograf och lyckades ställa skärpan på fingrarna istället för ansiktet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar