torsdag 11 mars 2010

Uppdatering från sjukstugan

Förlåt för dålig uppdatering. Det beror på att jag dels har varit bortrest och sedan på att jag fick feber igår efter jobbet. Den här dagen har mestadels spenderats i horisontalt läge, antingen sovandes eller framför någon tv-serie.
Här kommer en snabb uppdatering av de senaste dagarnas händelser i form av bilder.

Jag åkte upp till Stockholm och våldgästade den här filuren. När han inte jobbade spelade vi The Beatles Rockband.

Jag och Tess filmade på ett frisörevent där de visade våren och sommarens hetaste trender. (Se klippet här.)

Mycket korta frisyrer och starka färger är det som gäller.

Årets frisör var där och klippte.


Utöver detta har jag även hunnit med att se Alice i Underlandet på bio, söka jobb samt fika med vänner. Bra ledighet helt enkelt. Nu ska jag dricka lite te och hoppas på att febern försvinner till imorgon så att jag kan gå till jobbet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar