söndag 14 mars 2010

Dress me up

Om det är något som jag verkligen älskar i klädväg så är det vackra klänningar i alla dess former. Om jag får syn på en vacker skapelse som fångar mitt intresse så kan jag helt enkelt inte släppa den ur tanken tills den får följa med mig hem. Några av mina klänningar har ni säkert sett på bilder, men jag tycker dock inte att ett fotografi gör dem rättvisa. Så nu har jag spelat in en liten film med några från min samling. Den sista klänningen i filmen är för övrigt den nyaste i garderoben. Jag längtar till det blir varmare så att vi kan ge oss ut på äventyr tillsammans.

4 kommentarer:

  1. va rolig video! roliga övergångar
    och fin garderob du har :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, jag känner hur det spritter i fingrarna efter att få göra film :)

    SvaraRadera
  3. Grymt nice! jag kommer sno den här idén! =D

    SvaraRadera
  4. Meh, fusk ju :P. Du har mycket bättre kamerautrustning att filma med.. Glöm inte att ge mig cred sen då :P

    SvaraRadera