måndag 26 juli 2010

Middag med mamman

När jag kom hem till Gotland i helgen så gav sig mamma iväg till Stockholm istället. Nu när jag är tillbaka i storstaden igen så bestämde vi oss för att gå ut och äta middag tillsammans innan hon åker tillbaka till ön. Jag, mamma och Sören traskade hela vägen från Östermalm till Södermalm där vi tillslut hamnade på en italiensk pastarestaurang. Mycket god mat och framförallt riktigt trevligt sällskap.

Finaste mamma och Sören.

 Puss.

Så här såg jag ut ikväll.


Jag åt avokadopasta med räkor, riktigt gott.

2 kommentarer:

  1. Fin du är!

    Black Panthers, Obama & White Civil Rights!

    http://www.youtube.com/watch?v=3HAf-OvB77o&feature=recentlik

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kort du tagit.Men du hade ju bra motiv *L* Kram mamma

    SvaraRadera