söndag 3 januari 2010

Sammanfattning av året 2009, del 3

Här kommer sista delen av mitt år 2009.

Oktober

Den första veckan i oktober befann jag mig återigen i Falun, den här gången för att vara med under inspelningen av kortfilmen "Men Gräset Gror".



Sen bestämde jag mig för att färga håret rött.



När jag hade tråkigt hemma så lekte jag med kameran och photoshop.



Jag fyllde år och brorsan lagade en trerättersmiddag till mig.



Därefter åkte jag till Stockholm för att ha födelsekalas med mina vänner. Dom hade bakat den finaste tårtan till mig.


November

I november fotade jag mig själv inkletad i glitter och bärandes kedjor på huvudet.



Mia kom hem till Gotland och lekte med mig i några dagar.



Sanne och Jesper kom också på besök.



Jag fotade fina mamma bland de få höstfärger som fanns kvar i det gråa novembervädret.



Robin, Annie och jag fotograferade varandra till julklappar och blogg.



Jag köpte ett nytt filter.


 December

Det kom en massa snö som jag och Mia gick ut och fångade på bild.



Jag var på julkonsert med Annies kör.



Jag och Mia åkte till Sanne i Uppsala och hade en bästhelg.



Det blev julafton och jag klädde mig i rött.



Jag fick mitt efterlängtade examensbevis.

Nu blickar vi framåt mot ett spännande 2010 som börjar med en resa till Vietnam. Imorgon åker jag till Stockholm, och på tisdag bär det av mot värmen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar