lördag 2 januari 2010

Sammanfattning av året 2009, del 2

Då fortsätter vi att summera året som har gått. Nedan följer Juni till September.


Juni

Juni började med ett återbesök i Falun där vi firade att vi tagit examen. Vi fick fina dalahästar som bevis på detta.



Jag åkte till kjula och filmade drag race.



Jag åkte tillbaka till Dalarna för att filma på Peace&Love-festivalen. Under de första tre dagarna sprang vi runt och filmade föreläsningar, folk och de få konserter som var.



Sedan drog festivalen igång på riktigt och då både filmade jag och fotade en rad olika konserter.



Sista festivaldagen var magisk, och den avslutades på ett fantastiskt vis med två timmar Håkan Hellström. Lycka.



Juli

Sommaren fortsatte med välbehövlig avkoppling i skärgården. 



Jag var på födelsedagskalas och grillkväll hos min moster och kusiner. 



Jag åkte och badade när vädret tillät det.



Jag gick på girls night och drack gratis drinkar och fick goodiebags.



Jag köpte en reflexskärm.



Jag åkte till Stockholm och gick på Gröna Lund, men vågade inte åka fritt fall. Jag var ungefär lika rädd som pojken på bilden, om inte räddare. Däremot vågade jag åka den nya attraktionen insane.



 Augusti

Medeltidsveckan kom och jag klädde upp mig, men saknade Mia.



Ida fyllde tjugo år och det firade vi med att bl.a. spela minigolf.


September

Jag hade en photo shoot med Ida.



Jag klädde upp mig och gick på galapremiären av "Flickan Som Lekte Med Elden".



Jag och wall-e blev bästa kompisar.


Sista delen av sammanfattningen kommer imorgon. Så håll ut.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar