torsdag 21 juli 2011

Turistguide del 2

Jag har glömt att visa er vad jag och Jennifer gjorde under de resterande dagarna som hon var här. Bättre sent än aldrig tänker jag.

Vi traskade runt bland Visbys gränder.

Vi tittade in i en massa butiker. Här hittade vi en mysig vintagebutik där man även kunde fika. Jag älskar det pastelliga, som ett riktigt flickrum.

Jennifer hittade ett par fina skor som hon tänkte att det nog skulle vara svårt att gå i.

När magarna började gapa tomma valde vi att sätta oss på cêperiet strykjärnet.

Där serverades fantastiskt goda galetter, som är ett matigare alternativ än vanliga crêpes. Det ser kanske inte mycket ut för världen, men oj så mätt man blev.

På kvällen spelades det galenpanna innan det blev utgång på Gutekällaren där det dansades så att svetten rann. Tyvärr har jag inga bilder från detta eftersom jag har fullt upp med att underhålla mig själv och mitt sällskap.
Under Jennifers sista dag fotograferade vi bilder till hennes blogg, om ni vill se resultatet från detta tycker jag att ni skall kika in här. Både profilbild och header är tagna av mig.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar