torsdag 10 juni 2010

Festivalpepp!

Bilden är tagen under Timbuktus konsert på Peace&Love förra året.

Jag är så väldans glad. Efter att dagen började på sämsta möjliga vis med att jag tappade frukostmackan på golvet och hade ut yoghurt i hela sängen så hade jag inte så stora förväntningar på fortsättningen. Men ett glädjande besked kom i och med att jag fick ett erbjudande om att åka till Peace&Love och fotografera, vilket jag mer än gärna vill.
De två tidigare somrarna har jag varit där och filmat, och förra året testade jag även på att stillbildsfotografera lite. Det var riktigt roligt och jag lyckades få en del väldigt snygga bilder.
Nu behöver jag bara någonstans att sova, sen blir det här kalas. Finns det någon vänlig själ i Falun eller Borlänge som har en liten vrå där jag kan få sova tro?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar