söndag 14 februari 2010

Tillbaka till medeltiden, nästan

Jag är blöt och kall efter en tur ute i snön med Mia, men när jag tittar på korten som vi tog idag blir jag genast lite varmare. Jag lyckades övertala Mia att ta med sig sin medeltidsmantel när vi skulle fotografera, äntligen!  Det var dock minst lika kallt som sist, så vi gav upp ganska snabbt. Fotomodellyrket är nog ingenting för oss som hackar tänder för det minsta lilla.

Ikväll ska jag träffa Mia igen för att ha filmdejt med massa gottis, det är ju visst någon slags dag för alla hjärtan. Vi hjärtar ju varandra, så det passar sig bra. Men först ska jag laga mat åt mig och mamma.

Mia fick kommentarer från förbipasserande att de tyckte hon var fin. Jag håller med.

Manteln blir vacker när man snurrar.

Vi fick en kompis som ville gosa lite.

Katten var bättre än oss på att stå modell framför kameran.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar