onsdag 29 september 2010

Semester

Om lite mindre än tre veckor så ska jag äntligen få åka iväg på en välbehövlig semester. Mina kära morföräldrar bjuder ner både min och min mosters familj till Turkiet. De åker alltid ner på hösten och stannar fram till julen. Men i år kommer de inte hem till jul, det kommer att kännas extremt konstigt med tanke på att jag har firat varenda julafton tillsammans med dem. Jag får passa på att umgås med dem extra mycket under semestern istället.
Jag har varit i Turkiet två gånger tidigare, faktum är att det var just dit min allra första utlandsresa gick. Förra gången jag var där fyllde jag sjutton och den här gången kommer jag att fylla tjugofyra, tiden går fort.
Just nu längtar jag galet mycket efter värmen då de kalla höstvindarna har börjat leta sig in under kläderna.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar