tisdag 5 februari 2013

Sedan sist

Kära vänner, det var ett bra tag sedan jag uppdaterade här inne. Nu känns det på tiden. Inspirationen och motivationen har inte funnits där medan dagarna har varit mörka och kalla. Men i och med att ljuset börjar återvända så hoppas jag att kunna hitta tillbaka. Jag tycker att vi tittar lite på vad jag har haft för mig sedan sist genom mina telefonbilder.

I november var på Swedish House Maffias spelning här i Stockholm.

Jag var inte direkt ensam.

Det var en smått fantastisk konsert med mycket eufori och fantastisk ljusshow.

När det började lida mot jul såg jag till att skaffa en alternativ julgran.


Sedan begav jag mig till Gotland för att fira jul.

Där var det snöigt. Åtminstone fram till juldagen.

Jag fick umgås med min allra finaste Mia.

Och äta en alldeles förträfflig middag på Wallers där min bror arbetar.

Nyår firades i Sälen med en härlig skara människor.
Skidåkning stod självklart på schemat.

Sälen bjöd på fantastiskt skidväder.

Och en stirrig fisk.

I Januari fortsatte jag att inreda min lägenhet.

Såg Jesus christ superstar.

Bjöd mamman på födelsedagsmiddag på Grill.

Suktade efter sommaren på jobbet.

Hittade mina nya favoritdrink.

Och vaknade slutligen upp i lördags av att solen strålade och fåglarna kvittrade.

Snart, snart är den mest efterlängtade årstiden på året här. När gräset börjar bli grönt och solstrålarna varma. Som jag längtar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar