söndag 5 februari 2012

Första förband

Det har varit en händelserik helg som rivstartade i fredags då jag var inbjuden på ett ziperallevent där bland annat den sockersöte flickidolen Eric Saade befann sig. En riktigt trevlig kväll med mycket dans.

Igår var det äntligen dags för mig att fota en efterlängtad konsert med den numer superhyllade duon First Aid Kit. Jag kan inte annat än hålla med i alla hyllningar kring detta band. Trots att den ena systern hade tappat rösten och var tvungen att hålla tillbaka så gav sig gåshuden till känna under mer eller mindre hela konserten. Man kunde inte låta bli att smälta av deras söta och personliga mellansnack, mer tacksamma artister får man leta efter. Så, om ni inte har sett dessa systrar live ännu se till att göra det när ni får chansen!



Vill ni se fler bilder från konserten så kika in här.

1 kommentar:

  1. Hej. Hoppas att allt är bra med dig? Eftersom jag är sponsrad av ett företag som jobbar inom sociala medier så har jag ex antal inbjudningar till Pinterest – det hetaste inom sociala medier just nu! Titta förbi min blogg så kan du läsa mer ifall du vill ha en inbjudan. Passar din blogg utmärkt. MVH Rossanna

    SvaraRadera