tisdag 13 december 2011

Weekend

Förra veckan var händelserik med allt från julfest till modellfotografering. Men speciellt trevligt var det att få besök av familjen. I fredags gick vi tillsammans på den stora Idolfinalen i Globen. Amanda Fondell, som har varit min favorit från början, kammade hem segern i en väldigt jämn match.

Under lördagen provade jag, min bror och hans flickvän att vara modell för en dag. Kvällen avslutades med det årliga julbaket tillsammans med goda vänner. Det producerades allt från mozartskulor till lusselängder med vitchoklad. Den sistnämnda blev en riktig succé. 
Helgen avslutades med en tur till IKEA och Barkaby.

Den nya veckan började inte sämre, mamma hade nämligen bokat bord på Koh Phangan för en försenad födelsedagsmiddag. Om ni inte har varit där så tycker jag verkligen att ni skall göra ett besök då det är en upplevelse i sig. Det är som att kliva rakt in i ett thailändskt paradis med allt från kulörta lyktor, bambuhyddor och syrsor till plötsligt utbrytande åskoväder.

En klart berörd Idol-vinnare tar emot publikens jubel. Hennes klänning är för övrigt att dö för.

Bror och Annie efter modellfotografering.

Mamma och Sören utanför IKEA.

Mina nära och kära vid Barkaby Outlet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar